4 najważniejsze metody, dzięki którym zatrzymasz przy sobie klienta

W dobie rozwoju kosmetyki oraz coraz większej dbałości o własne piękno, kobiety odwiedzają salony kosmetyczne znaczne częściej. To samo dotyczy gabinetów przedłużania rzęs. Dla nas to świetna informacja, nasz biznes stale się rozwija, a klientek przybywa. Jednak co zrobić w sytuacji kiedy klientki nie wracają do nas na kolejną wizytę? Jak zatrzymać przy sobie klientkę?

 

  1. Podchodź do klientki indywidualnie

Pamiętaj, że nic tak nie przywiązuje do Ciebie Twojej klientki jak indywidualne podejście i zwracanie uwagi na szczegóły. Na przykład po zabiegu możesz zaproponować swojej klientce spersonalizowaną szczoteczkę lub długopis. Po aplikacji, nie zapominaj o swojej klientce, zadzwoń lub napisz do niej z zapytaniem o Twoją pracę. Klientka poczuje, że zależy Ci na tym co robisz oraz interesujesz się jej zdaniem. Dzięki temu rozwinie się między Wami zaufanie, które z czasem będzie procentować.

  1. Oferuj nagrody oraz darmowe wizyty

Co jakiś czas warto zaoferować swoim klientkom możliwość wygranej w konkursie, rozwiązania zagadki czy np. dziesiątej darmowej wizyty. Takie czynności pozwolą Ci przyciągnąć dużo chętnych, a wygrana da poczucie indywidualności i ekskluzywności. Dodatkowo pamiętaj o specjalnych okazjach, w urodziny Twojej klientki możesz zaproponować jej tańszą aplikację lub prezent na koniec zabiegu. Z całą pewnością to sprawi, że doceni Twoją pracę jeszcze bardziej oraz odwdzięczy się lojalnością.

  1. Dobra komunikacja

Nie ma nic ważniejszego niż dobry kontakt ze swoją stylistką. Klientki bardzo często wartościują Twoje usługi ze względu na to ile czasu poświęcasz na odpowiedź. Podchodź do każdego pytania poważnie i odpowiadaj w profesjonalny sposób. Po zabiegu nie bój się zapytać jak noszą się rzęsy i zapewnij, że zawsze w razie problemów z aplikacją mogą się do Ciebie zwrócić. Zapewniasz klientce poczucie bezpieczeństwa oraz gwarantujesz jej pomoc w potrzebie.

  1. Dbaj o miejsce swojej pracy

Każdy z nas zwraca uwagę na walory estetyczne miejsc, w których się znajduje. Twój salon powinien być miejscem w, którym spędza się przyjemnie czas oraz można się zrelaksować. Dbaj o szczegóły oraz czystość, w tym przypadku mniej znaczy więcej. zagracony salon nie będzie przyjemnym miejscem, tylko przytłaczającą powierzchnią. Moja rada, postaw na jasne kolory, białe wnętrze wzbogacone złotymi dodatkami zawsze się obroni, a do tego wygląda bardzo profesjonalnie.

Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują.

— Steve Jobs

4 najważniejsze metody,  dzięki którym zatrzymasz przy sobie klienta

0 comments
14 likes
Prev post: Masz gabinet kosmetyczny? Rozwiń ofertę o przedłużanie rzęs!Next post: Problemy zdrowotne stylistek, jak im zapobiegać?

Related posts

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

two × 5 =